Czy W Czasach Covid19 Należy Bać Się Stomatologa?

zabiegWielu z nas zadaje sobie pytanie czy w czasach Koronawirusa należy bać się stomatologa?

W początkowej fazie wiele gabinetów zawiesiło swoją działalność lub zdecydowanie ograniczyło liczbę pacjentów przyjmując tylko tych, którzy wymagali nagłej pomocy. Był to ogromny problem, ponieważ nie wszystkie choroby zębów mogą poczekać.

Na chwilę obecną większość gabinetów działa według wcześniej zaplanowanych wizyt, a pacjenci powoli przyzwyczaili się do obowiązujących procedur i reżimów sanitarnych.

Gabinety Stomatologiczne, jeszcze przed wybuchem pandemii przestrzegały bardzo wysokich standardów sanitarnych, jednak teraz muszą się przestawić na dodatkowe wymogi i zaostrzenia. Odpowiednie przygotowanie gabinetu czy zabezpieczenie personelu medycznego to tylko jedne z nielicznych zaleceń, aby zmniejszyć do minimum możliwość zarażenia.

W Gdańskim Centrum Stomatologicznym odbywają się regularne wizyty a zdrowie naszych pacjentów jest dla nas priorytetem. W czasach pandemii absolutnie nie można bać się wizyty u stomatologa, ponieważ z początku niegroźnie wyglądające objawy mogą przerodzić się w poważną chorobę, która może mieć wpływ nie tylko na utratę zębów, ale również zdrowia.