rodzaje koron

Rodzaje koron

Korony protetyczne to uzupełnienia pozwalające na odbudowę zębów w sytuacjach, gdy nie ma możliwości wykorzystania tradycyjnej plomby. Są mocowane na zębach na stałe, wzmacniając naturalne uzębienie oraz przywracając prawidłową funkcję zębów. Wyróżnia się 3 ogólne rodzaje koron ze względu na materiał, z którego są wykonane • Korony porcelanowe na podbudowie metalowej Najbardziej popularne rozwiązanie. Ich

Czy słyszeliście o dentofobii

Czy słyszeliście o dentofobii?

Dentofobia, czyli paniczny lęk przed wizytą u stomatologa. Jest to bardzo często spotykane zjawisko, nie tylko wśród dzieci i młodzieży, ale również u dorosłych. Osoby cierpiące na dentofobię zjawiają się w gabinetach stomatologicznych jedynie w stanach ostrego bólu. Omijają w ten sposób regularne wizyty u stomatologa, zaniedbując swoje uzębienie. Najczęściej dentofobia jest efektem wcześniejszej traumy

co warto wiedzieć o nadwrażliwości zębów

Co warto wiedzieć o nadwrażliwości zębów?

Nadwrażliwość to co raz częściej występująca choroba. Najczęściej objawia się bólem podczas spożywania zimnych i ciepłych posiłków. Bardzo często możemy również odczuwać ból pod wpływem zimnego powietrza. Przy nadwrażliwości zębów, kanaliki zębowe znajdujące się na powierzchni zębiny są otwarte. Tak się dzieje, gdy zęby zaczynają chorować. Zdrowe zęby są pokryte szkliwem, które zabezpiecza je przed

rodzaje wypełnień stomatologicznych

Rodzaje wypełnień dentystycznych

Wypełnienie dentystyczne potocznie zwane plombą to chyba najczęściej wykonywany zabieg w stomatologii. Ma ono na celu wypełnienie ubytku w zębie, którego przyczyną powstania była najprawdopodobniej próchnica. W gabinetach są wykorzystywane różne rodzaje plomb, które najczęściej różnią się ceną oraz wytrzymałością. Rodzaje plomb stomatologicznych: Kompozytowe – światło utwardzalne Są one bardzo często wykorzystywane w gabinetach stomatologicznych.

Na już potrzebna ekstrakcja (usunięcie) zęba ?
Specjalnie dla Was posiadamy wiele terminów na wizytę w naszym oddziale w Gdyni !

Nasze Rejestratorki, postarają się odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania !