nieprzyjemny zapach z ust dzieci

Nieprzyjemny zapach z ust dziecka

Za przykry zapach z ust głównie odpowiedzialne są produkty metabolizmu bakterii żyjących w jamie ustnej. Nieodpowiednia higiena może powodować nagromadzenie się tych bakterii, co skutkuje nieprzyjemnym zapachem z ust. Zła higiena może też prowadzić do rozwoju próchnicy oraz chorób dziąseł i przyzębia, które również mogą być odpowiedzialne za powstawanie brzydkiego zapachu. Dlatego należy dbać o

remineralizacja a demineralizacja szkliwa

Remineralizacja a demineralizacja szkliwa.

Szkliwo, które pokrywa i jednocześnie chroni nasze zęby to najtwardsza z ludzkich tkanek. Bardzo często z powodu zaniedbań lub złej higieny jamy ustnej doprowadzamy do jego uszkodzenia oraz do demineralizacji szkliwa. Co to jest demineralizacja szkliwa? Demineralizacja to nic innego jak odwapnienie szkliwa. Jest to długotrwały proces, który powstaje w wyniku naruszenia szkliwa zębów. Szkliwo

dlaczegodzieci mają krzywe zęby

Dlaczego dzieci mają krzywe zęby?

Wielu rodziców z niecierpliwością oczekuje ząbkowania swojej pociechy. Często zastanawiają się, kiedy jest odpowiedni czas na pierwszą wizytę u stomatologa, aby zęby rozwijały się prawidłowo. Bardzo wielu rodziców zauważa u dzieci krzywe zęby i dopiero wtedy zaczyna się zastanawiać co może być tego przyczyną? Otóż przyczyn krzywych zębów u dzieci może być bardzo wiele, jednak

Czy w czasach Covid19 należy bać się stomatologa

Czy w czasach Covid19 należy bać się stomatologa?

Wielu z nas zadaje sobie pytanie czy w czasach Koronawirusa należy bać się stomatologa? W początkowej fazie wiele gabinetów zawiesiło swoją działalność lub zdecydowanie ograniczyło liczbę pacjentów przyjmując tylko tych, którzy wymagali nagłej pomocy. Był to ogromny problem, ponieważ nie wszystkie choroby zębów mogą poczekać. Na chwilę obecną większość gabinetów działa według wcześniej zaplanowanych wizyt,

Na już potrzebna ekstrakcja (usunięcie) zęba ?
Specjalnie dla Was posiadamy wiele terminów na wizytę w naszym oddziale w Gdyni !

Nasze Rejestratorki, postarają się odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania !